Škôlkari, hurá za vedou!

Malí škôlkari pri pokuse

Vedecký deň detí VEDET s názvom Skok do vedy organizujú vysokoškolskí pedagógovia Fakulty prírodných vied UKF v Nitre (UKF) v spolupráci s občianskym združením VIAC AKO UČENIE pri príležitosti Medzinárodného dňa detí. Podujatie je zacielené na deti z materských škôl Nitrianskeho okresu.

Malí škôlkari už 4. júna 2015 v priestoroch Fakulty prírodných vied UKF v Nitre v čase od 9.00 do 12.30 hod. môžu urobiť svoj prvý „skok do vedy“.

Deti sa tak prostredníctvom tohto podujatia môžu zoznámiť s prírodnými vedami (fyzika, matematika, chémia, biológia, geografia, ekológia, gemológia). Odborníci z rôznych katedier Fakulty prírodných vied UKF v Nitre si pre mladých zvedavcov pripravili zaujímavé ukážky. Môžu sa tak tešiť na jednotlivé stanoviská ako: Postav svoj dom; Schovali sa; Matematické pexeso; Usilovné včielky; Poklady Zeme; Mapa a jej záhady; Živé kresby; Preteky robotov; Svet mikroorganizmov; Zvuk, hluk alebo zábava; Mosty; Lopty; Bubliny; Popoluška; Poslušná loptička; Vznášanie; Zaujímavý svet; Ťažisko; Nitkový telefón; Padanie papiera.

Zdroj a foto: Tlačová správa FPV UKF v Nitre