Technológie detekcie tváre a postavy, ktorých vývoj a implementáciu zabezpečuje slovenská spoločnosť FaceMedia, sa dostali až do ďalej Brazílie. Títo inovátori otvorili svoju pobočku v Sao Paule v spolupráci s partnermi ako Yuri Sonoda (bývalý výkonný riaditeľ Ernst&Young Brazília), Evandro Schultz a Cid Zanella (spoluzakladatelia ComputerID, biometrickej spoločnosti s 15 ročnou históriou). Riešenia FaceMedia, zameriavajúce sa na komplexnú analýzu zákazníckeho zážitku v retaile budú lokálne prispôsobené. FaceMedia Brazília bude rozvíjať obchod a dodávať servis v juhoamerickom regióne.
„Otvorenie pobočky pre Južnú Ameriku v Sao Paule je pre FaceMedia významný míľnik. V tomto regióne vidíme pre naše riešenia veľký potenciál. Priame zastúpenie FaceMedia v regióne nám umožní lepšie servisovať našich zákazníkov a prispôsobiť produkty a služby na mieru k požiadavkám juhoamerického trhu,” uviedol Dominik Petro, CEO spoločnosti FaceMedia. Nedávne predstavenie prelomových technológií ako sú FaceMedia heat mapy s pokročilými možnosťami filtrovania spolu s dynamickými „live“ náhľadmi, analýzou toku zákazníkov a ACSS™ (Automated Customer Satisfaction Score) dopĺňajú komplexnú sadu nástrojov pre detailnú analýzu zákazníckeho zážitku v retaile.
„Je mi cťou byť menovaným za CEO novo-otvorenej FaceMedia Brazília. FaceMedia produkty a riešenia majú vedúce postavenie na trhu in-store analytických nástrojov v retaile, ako aj pri zobrazovaní cieleného obsahu. Sme pripravení v plnom nasadení podporovať a rozvíjať FaceMedia aktivity na juhoamerickom trhu,” povedal Yuri Sonoda CEO spolčonosti FaceMedia Brazil.
Slovenská technologická spoločnosť FaceMedia sa od roku 2014 zameriava na vývoj a implementáciu technológie detekcie tváre a postavy. V súčasnosti pôsobí v Južnej Amerike, v Európe a Ázii. Prináša inovatívne riešenia pre analýzu širokého spektra zákazníckych interakcií priamo v predajniach, spotrebiteľskej spokojnosti a efektívnej cielenej komunikácii v retaile a v digital OOH marketingu.
Klientom tak pomáha získavať a analyzovať anonymné informácie detekované z tvárí a postáv spotrebiteľov, ktoré sú signifikantným ukazovateľom ich spokojnosti, zaujatia, preferencií, ako aj ich pohybu počas návštevy v predajni. Unikátnosť tohto riešenia spočíva v rozsahu funkcionalít a v presnosti získaných dát.
Klienti FaceMedia majú všetky informácie k dispozícii v pravidelných prehľadných reportoch. Zároveň získavajú prístup do on-line administratívneho rozhrania, kde môžu v reálnom čase spravovať cielene zobrazovaný obsah a prezerať výsledky ich kampaní, prípadne získať a spracovať spotrebiteľské dáta.
Viac informácií o FaceMedia
Informácie a foto poskytol: Ján Iľko zo spoločnosti FaceMedia
Spracovala: Slávka Habrmanová, NCP VaT pri CVTI SR
Uverejnila: ZVČ
Tento inovatívny projekt bol predstavený v rámci 4. ročníka networkingového podujatia TECH INNO DAY, ktoré sa konalo začiatkom apríla 2017 na Fakulte informatiky a informačných technológií v Mlynskej doline, Bratislava.
TECH INNO DAY organizoval opäť Univerzitný technologický inkubátor STU v Bratislave, ktorý patrí medzi prvé univerzitné inkubátory na Slovensku. Počas 11 rokov svojej existencie podporil rozbeh už viac ako 50 inovatívnych firiem.
„Podujatie TECH INNO DAY vzniklo pre to, aby sme zvýšili povedomie o zaujímavých projektoch študentov a technologických start-upov. Zároveň ponúka priestor na networking a získanie zaujímavých kontaktov pre firmy aj študentov,“ hovorí Lenka Bednárová, vedúca Univerzitného technologického inkubátora STU v Bratislave.
ZOZNAM VŠETKÝCH VYSTAVOVATEĽOV – originálnych študentských projektov z STU a inovatívnych firiem