Výzva / celé Slovensko

8. ročník L´Oréal – UNESCO Pre ženy vo vede – Prihlasovanie

Do predošlého ročníka projektu L'Oréal – UNESCO Pre ženy vo vede sa prihlásilo takmer 40 vedkýň. Zdroj: L'Oréal Slovensko

Toto podujatie už prebehlo.

Spoločnosť L’Oréal na Slovensku spolu s partnermi Slovenskou akadémiou vied, Slovenskou organizáciou pre výskumné a vývojové aktivity, Slovenskou komisiou pre UNESCO a platformou Žijem vedu spustili prihlasovanie do 8. ročníka tohto programu.

Termín

Vedkyne do 40 rokov (vrátane) môžu svoje vedecké práce prihlasovať na www.prezenyvovede.sk do 15. marca 2024 (predĺžené).

Ceny

Štedrá finančná odmena vo výške 21 000 eur nielen na výskumné účely, ale aj na osobný rozvoj – to je suma, ktorú si rozdelia ocenené vedkyne v programe L’Oréal – UNESCO Pre ženy vo vede z oblasti environmentálnych vied, fyzikálnych vied a matematiky či informatiky. Ceny najúspešnejším projektom budú celkovo udelené v týchto kategóriách: Inžinierske vedy a technológie, Vedy o živej prírode a Fyzikálne a formálne vedy.

Viac info