Na DANUBE UP v Bratislave sa predstaví aj Divadlo fyziky z Brna

Úžasné Divadlo Fyziky – ÚDIF

V sobotu 9. júla 2016 v rámci podujatia DANUBE UP v Bratislave (Eurovea) majú deti i dospelí jedinečnú možnosť zažiť vystúpenie Divadla fyziky z Brna. Vystúpenia budú o 11.00 a 13.00 hod. Aktivity v stánkoch však budú už od 9.00 hod. Fyzikálna show potrvá do 14.00 hod.

Fyzikálne hry s vodou (Fyzikov vodný svet / Vodné pokusy)

Fyzikálne hry s vodouVoda je fascinujúca. Nielen, že by sme bez nej nemohli žiť, ale je plná prekvapení a krásnych efektov. Poďte sa zabaviť krásnymi fyzikálnymi experimentmi, ktoré vás nadchnú, do ktorých vás zapojíme a nad ktorými s nami budete premýšľať, ako vlastne fungujú.

Výroba vodných rakiet

Raketa na vodu? Prečo nie! Vyrobte si s nami svoju vlastnú a vyskúšajte, kam doletí. Ak vám bude teplo, vaša raketa na vodný pohon vás možno aj príjemne schladí.

Vodné hry (alebo Experimenty s vodou)

Príďte sa inšpirovať pokusmi s vodou na doma i na premýšľanie. Ako si vyrobiť lávovú lampu? Ako nafúknuť balónik vodnou parou? Čo sa stane s ľadom, keď ho osolíme? Čaká vás veľké množstvo pokusov s vodou, ktoré zvládnete sami doma. A ako bonus vám ukážeme pár fascinujúcich experimentov, ktoré doma sami vyskúšať nemôžete.

Chôdza po vode

Zahrajte sa na kúzelníka a prebehnite sa po vode! Voda so škrobom robí divy.

predstavenie ÚDIF-u

ÚDIFÚžasné Divadlo Fyziky – ÚDIF tvorí skupina mladých ľudí, ktorí sa rozhodli zabaviť divákov fyzikou a ukázať krásy vedy a techniky všetkým ľuďom. Prinášajú radosť z poznania a snažia sa v ľuďoch prebudiť nadšenie z pozorovania sveta okolo nás. Motto skupiny ÚDIF: „Svet je krajší, keď viete, ako funguje.“

Po šiestich rokoch existencie patrí ÚDIF k európskej profesionálnej špičke medzi fyzikálnymi performermi. Množstvo pokusov, ktoré realizuje i rozsah publika je na úrovni najväčších európskych science centier. Neukazujú však len prázdne efekty. Každé vystúpenie má svoju ústrednú tému, príbeh a myšlienku. Divákom pomáhajú pochopiť podstatu a príčiny prekvapivých javov, ktoré práve videli. Od roku 2007 má divadlo za sebou viac ako 1 000 vystúpení v školách, na hudobných festivaloch, v divadlách i na firemných akciách. Dvakrát účinkovalo na medzinárodnej prehliadke „Science on stage“, zúčastnili sa aj Expa Miláno 2015 a svoje myšlienky prezentovali aj na TEDx.

Viac o divadle