Hry

Pôdohospodárske vedy
Spoločenské vedy
Humanitné vedy
Náročnosť:
Akustika   ťažká Náročnosť Astronómia   stredná Náročnosť Aurel Stodola – Majster techniky   stredná Náročnosť Biodiverzita a prírodné zdroje   ľahká Náročnosť Biodiverzita a úbytok druhov   stredná Náročnosť Biologická terminológia I.   ľahká Náročnosť Biologická terminológia II.   stredná Náročnosť Bylinky, ovocie a zelenina po anglicky   ľahká Náročnosť Chemické prvky – kovy   ľahká Náročnosť Chemické prvky – polokovy, nekovy, halogény a vzácne plyny   ľahká Náročnosť Chemické zlúčeniny I.   ľahká Náročnosť Chemické zlúčeniny II.   ťažká Náročnosť Čísla a číslice I.   ťažká Náročnosť Čísla a číslice II.   ťažká Náročnosť Čo viete o maku, púpave či konope?   ľahká Náročnosť Čo viete o strukovinách?   ľahká Náročnosť DNA – história a poznatky   stredná Náročnosť Fakty a osobnosti astronómie   stredná Náročnosť Geometria - základy   ťažká Náročnosť Humanitné vedy   stredná Náročnosť Jaskyne I.   stredná Náročnosť Jaskyne II.   stredná Náročnosť Jedovaté rastliny   stredná Náročnosť Kam za vedou: Geologické poklady Slovenska   ľahká Náročnosť Kam za vedou: Kúpele na Slovensku (1)   ľahká Náročnosť Kvíz o DNA   ťažká Náročnosť Lekárske vedy   stredná Náročnosť Logické rady   ľahká Náročnosť Ľudské telo a jeho funkcie   stredná Náročnosť Ľudské telo v číslach   stredná Náročnosť Maturitná matematika I.   ťažká Náročnosť Mikroskopia I.   stredná Náročnosť Morský svet fotoobjektívom Dr. Roberta Hofrichtera   ťažká Náročnosť Nenáročné matematické úlohy I.   stredná Náročnosť Nenáročné matematické úlohy II.   ťažká Náročnosť Pôdohopodárske vedy   stredná Náročnosť Príklady malej násobilky   ľahká Náročnosť Príklady veľkej násobilky (nepárne čísla)   ľahká Náročnosť Separovanie odpadov   ľahká Náročnosť Slávni objavitelia   stredná Náročnosť Slovenskí vedci   ľahká Náročnosť Sopečná činnosť   stredná Náročnosť Spoločenské vedy   stredná Náročnosť Technické vedy   ťažká Náročnosť Teplo, teplota a termodynamika   ťažká Náročnosť Vedecká cesta Izabely Textorisovej   stredná Náročnosť Vesmír   stredná Náročnosť Vesmírne objekty I.   ťažká Náročnosť Vlajky Európy   ľahká Náročnosť Vodopády vo svete   stredná Náročnosť Vybrané slová (po B, M, P)   ľahká Náročnosť Vývoj počítačov a pojmy   ľahká Náročnosť Vzťahy a dorozumievanie sa zvierat I.   stredná Náročnosť Vzťahy a dorozumievanie sa zvierat II.   stredná Náročnosť Základné fakty o sopečnej činnosti   stredná Náročnosť Základné počítačové pojmy   ľahká Náročnosť Ženy v histórii vedy   stredná Náročnosť Ženy – objaviteľky, vedkyne   stredná Náročnosť Život a dielo Jána Andreja Segnera   stredná Náročnosť Život a dielo Jozefa Maximiliána Petzvala   stredná Náročnosť Život v moriach a oceánoch II.   stredná Náročnosť Život v moriach a oceánoch I.   stredná Náročnosť
Veda v CENTRE / Vedecká kaviareň 7/2020
Vedec roka SR
Vedecká cukráreň video
VC 6/2020 železany
Slepačie vajcia patria k biologicky najcennejším potravinám.