Hry

Pôdohospodárske vedy
Spoločenské vedy
Humanitné vedy
Náročnosť:
Ako dobre poznáte dávnu minulosť?   stredná Náročnosť Akustika   ťažká Náročnosť Astronómia   stredná Náročnosť Aurel Stodola – Majster techniky   stredná Náročnosť Bella Italia   stredná Náročnosť Bez nej to nejde   stredná Náročnosť Biodiverzita a prírodné zdroje   ľahká Náročnosť Biodiverzita a úbytok druhov   stredná Náročnosť Biologická terminológia I.   ľahká Náročnosť Biologická terminológia II.   stredná Náročnosť Bylinky, ovocie a zelenina po anglicky   ľahká Náročnosť Chemické prvky – kovy   ľahká Náročnosť Chemické prvky – polokovy, nekovy, halogény a vzácne plyny   ľahká Náročnosť Chemické zlúčeniny I.   ľahká Náročnosť Chemické zlúčeniny II.   ťažká Náročnosť Čísla a číslice I.   ťažká Náročnosť Čísla a číslice II.   ťažká Náročnosť Čo si pamätáte z dejín Slovenska?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o antických divoch sveta?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o chrípke?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o decembrových sviatkoch?   ľahká Náročnosť Čo viete a neviete o duševnom vlastníctve?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o eure?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o holografii?   ťažká Náročnosť Čo viete a neviete o hubách?   ľahká Náročnosť Čo viete a neviete o imunite?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o kalendári prírody?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o kĺboch?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o kuchynskej soli?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o kvantovej fyzike?   ťažká Náročnosť Čo viete a neviete o lavínach?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o lese a stromoch?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o mačkách?   ľahká Náročnosť Čo viete a neviete o Majstrovstvách sveta vo futbale?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o medveďovi hnedom?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o minerálnych vodách a prameňoch?   ťažká Náročnosť Čo viete a neviete o nálezoch, vynálezoch a vynálezcoch?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o našich zmysloch?   ťažká Náročnosť Čo viete a neviete o neutrínach?   ťažká Náročnosť Čo viete a neviete o obličkách?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o operencoch?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o papieri?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o pneumatikách?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o potkanoch?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o sekvojach?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o slovenských dolinách?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o slovenských riekach?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o snehu?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o televízii a televíznom vysielaní?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o vetre?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o vírusoch?   ťažká Náročnosť Čo viete a neviete o vrchoch so snehom?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o Vysokých Tatrách?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o Zemi a zemepisných údajoch?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o zemiakoch?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete z matematiky?   ťažká Náročnosť Čo viete alebo neviete o slovenských jaskyniach?   stredná Náročnosť Čo viete alebo neviete z kombinatoriky?   ťažká Náročnosť Čo viete o hubách našich lesov?   stredná Náročnosť Čo viete o našich panovníkoch?   stredná Náročnosť Čo viete z histórie a súčasnosti slovenských železníc?   stredná Náročnosť Dedíš, aj keď nechceš   stredná Náročnosť DNA – história a poznatky   stredná Náročnosť Fakty a osobnosti astronómie   stredná Náročnosť Festival pohybu   ťažká Náročnosť Geometria - základy   ťažká Náročnosť Horúce fakty   stredná Náročnosť Humanitné vedy   stredná Náročnosť Island – krajina ohňa a ľadu   ťažká Náročnosť Jaskyne I.   stredná Náročnosť Jaskyne II.   stredná Náročnosť Jedovaté rastliny   stredná Náročnosť Kam za vedou: Geologické poklady Slovenska   ľahká Náročnosť Kam za vedou: Kúpele na Slovensku (1)   ľahká Náročnosť Kaukazský tiger v klietke   stredná Náročnosť Krajina LEGA a ROZPRÁVOK   stredná Náročnosť Krajina borovíc a jazier   stredná Náročnosť Krajina fjordov   stredná Náročnosť Krajina galského kohúta   stredná Náročnosť Krajina kantónov   stredná Náročnosť Krajina kengúr a kuriozít   stredná Náročnosť Krajina lochov a whisky   stredná Náročnosť Krajina mnohých prvenstiev   stredná Náročnosť Krajina moreplavcov a korku   stredná Náročnosť Krajina paradoxov   stredná Náročnosť Krajina piva a automobilov   stredná Náročnosť Krajina SLONOV a ORCHIDEÍ   stredná Náročnosť Krajina slovenského mora   stredná Náročnosť Krajina voňajúca živicou   stredná Náročnosť Krajina vyvoleného národa   stredná Náročnosť Krajina, kde je najlepšie (1)   stredná Náročnosť Krajina, kde je najlepšie (2)   stredná Náročnosť Kto to povedal?   ťažká Náročnosť Kvíz o DNA   ťažká Náročnosť Lekárske vedy   stredná Náročnosť Lesy, plantáže a olympiáda   stredná Náročnosť Logické rady   ľahká Náročnosť Ľudské telo a jeho funkcie   stredná Náročnosť Ľudské telo v číslach   stredná Náročnosť Maturitná matematika I.   ťažká Náročnosť Mikroskopia I.   stredná Náročnosť Miništát plný rarít   stredná Náročnosť Morský svet fotoobjektívom Dr. Roberta Hofrichtera   ťažká Náročnosť Nenáročné matematické úlohy I.   stredná Náročnosť Nenáročné matematické úlohy II.   ťažká Náročnosť Ostrov čaju a drahokamov   stredná Náročnosť Percentá sú zradné čísla   ťažká Náročnosť Pôdohopodárske vedy   stredná Náročnosť Poznáte známych slovenských vynálezcov?   stredná Náročnosť Príklady malej násobilky   ľahká Náročnosť Príklady veľkej násobilky (nepárne čísla)   ľahká Náročnosť Separovanie odpadov   ľahká Náročnosť Slávni objavitelia   stredná Náročnosť Slovenskí vedci   ľahká Náročnosť Sopečná činnosť   stredná Náročnosť Španielsko   stredná Náročnosť Spoločenské vedy   stredná Náročnosť Švédsko   stredná Náročnosť Technické vedy   ťažká Náročnosť Teplo, teplota a termodynamika   ťažká Náročnosť Thajsko – exotika na dosah   stredná Náročnosť Vedy o Zemi: Čo viete a neviete o zimovaní zvierat?   stredná Náročnosť Vesmír   stredná Náročnosť Vesmírne objekty I.   ťažká Náročnosť Vlajky Európy   ľahká Náročnosť Vodopády vo svete   stredná Náročnosť Vybrané slová (po B, M, P)   ľahká Náročnosť Vývoj počítačov a pojmy   ľahká Náročnosť Vzťahy a dorozumievanie sa zvierat I.   stredná Náročnosť Vzťahy a dorozumievanie sa zvierat II.   stredná Náročnosť Základné fakty o sopečnej činnosti   stredná Náročnosť Základné počítačové pojmy   ľahká Náročnosť Ženy v histórii vedy   stredná Náročnosť Ženy – objaviteľky, vedkyne   stredná Náročnosť Život v moriach a oceánoch II.   stredná Náročnosť Život v moriach a oceánoch I.   stredná Náročnosť
Bratislavská vedecká cukráreň 6a/2020
Vedecká cukráreň video
Mravce a termity tvoria až jednu tretinu biomasy v suchozemských ekosystémoch.