Hry

Pôdohospodárske vedy
Spoločenské vedy
Humanitné vedy
Náročnosť:
Nenáročné matematické úlohy I.   stredná Náročnosť Nenáročné matematické úlohy II.   ťažká Náročnosť O číslach a čísliciach I.   ťažká Náročnosť O číslach a čísliciach II.   ťažká Náročnosť Základy geometrie   ťažká Náročnosť Maturitná matematika I.   ťažká Náročnosť Čo viete a neviete z matematiky?   ťažká Náročnosť O vesmíre I.   stredná Náročnosť O astronómii I.   stredná Náročnosť O vesmíre II.   stredná Náročnosť O akustike   ťažká Náročnosť Teplo, teplota a termodynamika   ťažká Náročnosť Vesmírne objekty I.   ťažká Náročnosť Čo viete a neviete o vetre?   stredná Náročnosť Chemické prvky – kovy   ľahká Náročnosť Chemické prvky – polokovy, nekovy, halogény a vzácne plyny   ľahká Náročnosť Chemické zlúčeniny I.   ľahká Náročnosť Chemické zlúčeniny II.   ťažká Náročnosť Čo viete a neviete o kuchynskej soli?   stredná Náročnosť O sopečnej činnosti I.   stredná Náročnosť O sopečnej činnosti II.   stredná Náročnosť Jaskyne I.   stredná Náročnosť Jaskyne II.   stredná Náročnosť Vodopády vo svete   stredná Náročnosť Vlajky Európy   ľahká Náročnosť Čo viete a neviete o vrchoch so snehom?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o lavínach?   stredná Náročnosť O biodiverzite I.   ľahká Náročnosť O biodiverzite II.   stredná Náročnosť O biologickej terminológii I.   ľahká Náročnosť O biologickej terminológii II.   stredná Náročnosť O ľudskom tele I.   stredná Náročnosť O ľudskom tele II.   stredná Náročnosť Život v moriach a oceánoch I.   stredná Náročnosť Život v moriach a oceánoch II.   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o kalendári prírody?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o medveďovi hnedom?   stredná Náročnosť Kvíz o DNA   ťažká Náročnosť Vzťahy a dorozumievanie sa zvierat I.   stredná Náročnosť Vzťahy a dorozumievanie sa zvierat II.   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o Vysokých Tatrách?   stredná Náročnosť Vedy o Zemi: Čo viete a neviete o zimovaní zvierat?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o potkanoch?   stredná Náročnosť
FVF 2018
Vedec roka 2017
Teória relativity určuje farbu zlata