Hry

Pôdohospodárske vedy
Spoločenské vedy
Humanitné vedy
Náročnosť:
Chemické prvky – kovy   ľahká Náročnosť Chemické prvky – polokovy, nekovy, halogény a vzácne plyny   ľahká Náročnosť Nenáročné matematické úlohy I.   stredná Náročnosť Nenáročné matematické úlohy II.   ťažká Náročnosť O číslach a čísliciach I.   ťažká Náročnosť O číslach a čísliciach II.   ťažká Náročnosť O biodiverzite I.   ľahká Náročnosť O biodiverzite II.   stredná Náročnosť O biologickej terminológii I.   ľahká Náročnosť O biologickej terminológii II.   stredná Náročnosť O vesmíre I.   stredná Náročnosť O astronómii I.   stredná Náročnosť O vesmíre II.   stredná Náročnosť O ľudskom tele I.   stredná Náročnosť O ľudskom tele II.   stredná Náročnosť O sopečnej činnosti I.   stredná Náročnosť O sopečnej činnosti II.   stredná Náročnosť O akustike   ťažká Náročnosť Jaskyne I.   stredná Náročnosť Jaskyne II.   stredná Náročnosť Život v moriach a oceánoch I.   stredná Náročnosť Život v moriach a oceánoch II.   stredná Náročnosť Vzťahy a dorozumievanie sa zvierat I.   stredná Náročnosť Vzťahy a dorozumievanie sa zvierat II.   stredná Náročnosť Teplo, teplota a termodynamika   ťažká Náročnosť Chemické zlúčeniny I.   ľahká Náročnosť Základy geometrie   ťažká Náročnosť Vesmírne objekty I.   ťažká Náročnosť Maturitná matematika I.   ťažká Náročnosť Vodopády vo svete   stredná Náročnosť Vlajky Európy   ľahká Náročnosť Čo viete a neviete o medveďovi hnedom?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o vrchoch so snehom?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o vetre?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o lavínach?   stredná Náročnosť Čo viete a neviete o zimovaní zvierat?   stredná Náročnosť
PF 2018
brožúra Veda v Centre 2015
Prechod VK na VND - zima
Nedostatok pohybu je rizikom pre všetky vekové kategórie.