Zaujíma vás, ako sa správajú a aké emócie prežívajú zákazníci?


Zaujíma vás, ako sa správajú a aké emócie prežívajú zákazníci?

Prepracovaný retailový in-store analytický systém postavený výlučne na technológii rozpoznávania tvárí a tela je jedným z najpokrokovejších riešení v oblasti in-store analytiky v súčasnosti. Ide o viac ako len o klasickú platformu pre analýzu zákazníckeho zážitku. Kľúčovú úlohu zohráva práve technológia rozpoznávania tváre a umelá inteligencia, ktorá ponúka všetko, čo je na trhu bežne dostupné: počítadlo návštev, heat mapy, analýzu radov, analýzu cesty individuálneho návštevníka, dĺžky zotrvania v predajni, dĺžky zotrvania v príslušných zónach predajní a podobne... To všetko ponúka start-up FaceMedia.

„Nenápadné, miniatúrne kamerové systémy s veľkosťou 2 EUR mince s algoritmom od slovenskej spoločnosti FaceMedia dodajú vašej predajni skutočný 6-ty zmysel,“ uvádza Jan Iľko, spoluzakladateľ projektu.

A pridáva ešte novinku: Všetko je viac-menej bežne dostupné, avšak so zásadným rozdielom. „Všetky funkcie prichádzajú s unikátnou možnosťou filtrovania dát podľa pohlavia, veku a emócií návštevníkov. Dáta obohatené o uvedené parametre ponúkajú retailovým sieťam podstatne hodnotnejšie informácie a posúvajú celý novovznikajúci priemysel retailovej analytiky kamenných prevádzok opäť o ďalší veľký krok vpred. Značným pozitívom je aj fakt, že platforma je GDPR certifikovaná. Spracováva len anonymné zákaznícke dáta a je obľúbeným nástrojom tých najpoprednejších svetových značiek!“

Systém ponúka odpovede na otázky typu:

  • V ktorých zónach predajne sú zákazníci spokojní a v ktorých nespokojní?
  • Aké miesto v predajni navštívi najviac mužov, aké najviac žien a ako to je s vekovými kategóriami?
  • Podarilo sa nám marketingovou kampaňou ovplyvniť vekovú štruktúru našich návštevníkov?
  • Ako vplýva dĺžka obslúženia zákazníka na ich emócie a spokojnosť?
  • Po akej dlhej dobe sa zákazník začína cítiť nepríjemne a jeho emócie sa vyvíjajú negatívnym trendom?
  • Ako sa v predajni cítia ženy vo veku od 30 – 40 rokov, kde v predajni sa zdržia najdlhšie a ktoré zóny navštevujú najčastejšie? A čo muži?

Unikátnosť slovenského riešenia zaujala aj technologického giganta, spoločnosť Nvidia, ktorá v roku 2017 zaradila FaceMedia medzi Top 8 startupov s potenciálom zmeniť svet retailu, ako ho poznáme doteraz (z vyše 1 500 celkovo prihlásených). Následne v roku 2018 prehĺbili spoluprácu a uzatvorili partnerstvo pre program Nvidia Metropolis a retailové riešenia postavené na využití umelej inteligencie.

FaceMedia predstavuje ďalší úspešný technologický projekt z regiónu CEE. V Čechách a na Slovensku zatiaľ takmer neznáma firma dodáva svoje riešenia primárne na zahraničné trhy. Ich systémy sú obľúbeným nástrojom veľkých a progresívnych medzinárodných spoločností. Okrem krajín západnej Európy sú nasadzované v prevádzkach v Južnej Amerike, ale napríklad aj v Austrálii, Číne a v Japonsku.

V posledných dvoch rokoch sa FaceMedia rozrástla o 2 nové pobočky: FaceMedia Brazil v Sao Paulo a FaceMedia Taiwan v Taipei. Ich in-store analytické nástroje využíva napríklad Daimler (vo svojich showroomoch pre značky AMG Merceds, Mercedes a Smart), Walmart v Brazílii a Boehringer Ingelheim pri realizácii globálnych prieskumov podvedomého vnímania marketingových materiálov pre novo prichádzajúce produkty na trhu. Doma na Slovensku a v okolitých krajinách spolupracujú napríklad s popredným slovenským developerom.

 

Informácie poskytol: Jan Iľko, spoluzakladateľ FaceMedia

Spracovala: Slávka Cigáňová (Habrmanová), NCP VaT pri CVTI SR

Ilustračné foto: Pixabay.com /ElasticComputerFarm/

Uverejnila: VČ

Súvisiace:

Hore
fotografická súťaž TVT 2019
Noc výskumníkov 2019
kúpa časopisov jún 2016
Atmosféra počas TVT 2018
TVT 2019
Publikácie Veda v CENTRE
výtvarná súťaž TVT 2019
Aurelium - centrum vedy
Vedec roka 2018
QUARK
Prechod VK na VND - leto
TVT 2018 články
TAG Centrum vedy
TAG Mládež
TAG QUARK
TAG Ženy vo vede
TAG Spektrum vedy
TAG Slovenská veda
TAG História
TAG Rozhovor
TAG Publikácia
TAG Zaujímavosti vo vede
banner záhrady
Zaujímavosti vo vede
Určité zmeny črevnej mikroflóry môžu byť spojené s rozvojom chronických chorôb.
Zistite viac