Projekt WooAcademy ponúka kurzy a workshopy z on-line marketingu

24. jan. 2019 • Ekonomické vedy a obchod

Projekt WooAcademy ponúka kurzy a workshopy z on-line marketingu

WooAcademy je vzdelávacia inštitúcia, ktorá ponúka kurzy a workshopy z on-line marketingu, podnikania a predajných zručností pre jednotlivcov, skupiny a firmy. Kurzy ponúkajú plnohodnotné vzdelanie v tejto oblasti, ktoré by pomohli zvýšiť kvalifikáciu pre prácu aj podnikanie.

Tento projekt patrí medzi frekventantov 3. tréningovej periódy programu Playpark Bratislava. Viac o ňom porozprával Milan Fraňo, PhD.

S. CIGÁŇOVÁ: Popíšte, čo rieši váš projekt.

M. FRAŇO: WooAcedemy je vzdelávacia inštitúcia, ktorá poskytuje kurzy a workshopy pre firmy, skupiny a jednotlivcov. Našim poslaním je odovzdať praktické vedomosti získané rokmi skúseností v on-line marketingu, podnikaní a predaji a pomôcť tak zmeniť život ľudí a nakopnúť ich kariéru a podnikanie. Absolvent si z našich kurzov neodnáša kus papiera (nerozdávame certifikáty za účasť), ale praktické vedomosti, ktoré môže aplikovať okamžite v práci, podnikaní aj osobnom živote.

S. C.: Ako tento nápad vznikol?

M. FRAŇO: Sami sme pred rokmi menili kariéru, z vedeckej sféry sme prešli do sveta on-line marketingu a podnikania. Absolvovali sme rôzne kurzy, konferencie a certifikácie. Neskôr sme stáli na konferenciách a kurzoch ako prednášajúci a zistili, čo na trhu chýba a čo absolventi očakávajú. Názov vznikol z anglického slova woo a academy. Táto myšlienka bola v našich hlavách už viac ako 2 roky a v apríli 2018 sa pod touto značkou uskutočnil prvý kurz (Základy SEO).

S. C.: Aké sú očakávané ciele vášho projektu?

M. FRAŇO: Hlavným cieľom projektu je zabezpečiť vysoko kvalitné vzdelanie pre absolventov WooAcademy, ktoré im pomôže zvýšiť svoju kvalifikáciu na trhu práce a naštartovať ich kariéru a podnikanie. Tento cieľ chceme zabezpečiť pomocou prezenčných kurzov a školení organizovaných v najväčších mestách Slovenska a pomocou on-line vzdelávacej platformy.

S. C.: Kto všetko zastrešuje projekt a akú má úlohu?

M. FRAŇO: WooAcademy založila Michaela Gallee a Milan Fraňo. Sami pôsobíme ako lektori a zastrešujeme chod firmy. WooAcademy spolupracuje s top odborníkmi z on-line marketingu na Slovensku, ktorí patria aj medzi lektorov WooAcademy.

S. C.: V akom štádiu sa momentálne nachádzate? Čo treba ešte zrealizovať?

M. FRAŇO: Máme za sebou 2. semester (v apríli to bude 1 rok pod značkou WooAcademy) a 26 prezenčných kurzov, na ktorých prednášalo 13 lektorov a zúčastnilo sa viac ako 300 absolventov. Plánov je ešte veľa a máme ich časovo aj personálne rozdelené a postupne o nich budeme informovať, stačí sledovať našu webovú stránku a sociálne siete.

S. C.: Aké výsledky má projekt priniesť a kedy sa tak má stať?

M. FRAŇO: Naplnenie všetkých cieľov je plánované v horizonte 3 rokov. Konkrétne kroky neprezradíme, no máme v pláne najmä zvýšiť digitálnu gramotnosť Slovákov a pomôcť pri zvyšovaní kvalifikácie na trhu práce a v podpore podnikania. V tomto spolupracujeme aj s neziskovou organizáciou Digitálne Zručnosti, n. o. a odborníkmi, ktorí majú rovnaké zmýšľanie a ciele.

S. C.: Čo očakávate od účasti v programe Playpark?

M. FRAŇO: Do programu Playpark sme sa dostali vďaka informáciám od InQb (tu sa aj uskutočňuje Playpark)  a okrem získania nových znalostí sme veľmi radi, že spoznávame nových ľudí a firmy z radov mentorov aj poslucháčov.

Viac informácií o projekte

*********************************************

Program Playpark Bratislava a jeho 3. tréningová perióda: november 2018 – apríl 2019 ponúka svojim účastníkom jedinečnú možnosť získať miesto v priestore Univerzitného technologického inkubátora STU (InQb) na 6 mesiacov, ďalej účasť na 7 praktických workshopoch podnikateľských zručností, networking v rámci medzinárodnej siete Playparkov v siedmich krajinách EÚ, 5-dňový študijný pobyt v partnerskom Playparku v Rijeke, ale aj mentoring a mnohé iné. Vybraní účastníci získajú miesto pre zvyšovanie svojich zručností v oblasti nových technológií, inovatívnych produktov, služieb, procesov či sociálnych inovácií na Slovensku, ako aj v ďalších 6 krajinách EÚ – v Česku, Chorvátsku, Nemecku, Poľsku, Rakúsku a Taliansku.

Program Playpark je určený študentom stredných a vysokých škôl, absolventom vysokých škôl, budúcim podnikateľom a iným nepodnikateľom s inovatívnym nápadom z oblasti ekonomických a sociálnych inovácií. Jednou z požiadaviek programu je zachovanie rovnakého pomeru ženských a mužských účastníkov programu.

Dvaja najúspešnejší účastníci dostanú možnosť prezentovať svoj podnikateľský nápad na medzinárodnom podujatí „Pitching Finals“ vo Viedni na jar 2019!

Traja najúspešnejší účastníci získajú individuálne poradenstvo v rozsahu 10 hodín na účastníka v oblasti ďalšieho rozvoja podnikania od skúseného mentora podľa vlastného výberu.

Playpark Bratislava je iniciatívou v rámci medzinárodného projektu CERIecon (CENTRAL EUROPE Regional Innovation Ecosystems Network), ktorá podporuje študentov, absolventov vysokých škôl, budúcich podnikateľov a iných nepodnikateľov s inovatívnym podnikateľským nápadom.

 

Rozhovor a foto poskytol: Milan Fraňo, PhD.

Zhovárala sa: Slávka Cigáňová (Habrmanová), NCP VaT pri CVTI SR

Uverejnila: VČ

Súvisiace:

Hore
Noc výskumníkov 2019
kúpa časopisov jún 2016
Atmosféra počas TVT 2018
Publikácie Veda v CENTRE
Aurelium - centrum vedy
Vedec roka 2018
QUARK
Prechod VK na VND - leto
fotografická súťaž TVT 2019
TVT 2018 články
TAG Mládež
TAG QUARK
TAG Ženy vo vede
TAG Spektrum vedy
TAG Slovenská veda
TAG História
TAG Rozhovor
TAG Publikácia
TAG Zaujímavosti vo vede
TAG Centrum vedy
banner záhrady
Zaujímavosti vo vede
Sklo je v podstate 100-percentne recyklovateľné.
Zistite viac