3

mládež
Organizátor
Fakulta prírodných vied UKF v Nitre
Popis

Pri príležitosti Medzinárodného dňa detí organizujú vysokoškolskí pedagógovia VEDET – Vedecký deň detí. Je určený pre deti z materských škôl mesta Nitra a žiakov prvých ročníkov základných škôl z Nitry a ako hovorí samotný podtitul ide o akciu, vďaka ktorej urobia malí škôlkari a školáci svoj prvý skok do vedy. Deti sa na pár hodín stanú vedcami v oblasti fyziky, matematiky, chémie, biológie, geografie, ale aj ekológie, a tento rok si vyskúšajú byť aj záchranármi. VEDET sa uskutoční 3. júna 2016 v priestoroch Fakulty prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre v čase od 9.00 do 13.00 hod. Zo skúseností vieme, že deti predškolského veku a mladšieho školského veku majú záujem objavovať a spoznávať okolitý svet, chcú zistiť, ako svet funguje, a prečo tak funguje. Je potrebné, tieto deti dostatočne zaujať a umožniť im objaviť čaro prírodných vied, aby nestratili záujem o prírodné vedy v neskoršom období. V snahe podporiť objavovanie a bádanie u týchto detí a priblížiť prírodné vedy cez experimenty sme sa rozhodli na Fakulte prírodných vied UKF v Nitre v spolupráci s občianskym združením VIAC AKO UČENIE pripraviť pre deti z materských škôl vedecký deň detí VEDET s názvom Skok do vedy, ktorým chceme deťom priblížiť prírodné vedy a vedu ako takú. Odborníci z rôznych katedier Fakulty prírodných vied UKF si pre deti pripravili zaujímavé ukážky z jednotlivých oblastí, ktoré sú prispôsobené deťom daného veku. Viac informácií o podujatí nájdete na www.fpv.ukf.sk

TVT 2019
TVT 2019
TVT Utorok s prírodou 2019
Extrapolácie 2019
Víno je nápoj vytvorený kvasením hroznovej šťavy.