Kam za vedou? Do Atlantis Center v Leviciach

Marta Bartošovičová

Pohľad do Atlantic Center v Leviciach

Chcete vedieť ako fungujú chemické, matematické a fyzikálne javy a zákony v každodennom živote? Zaujíma vás prírodoveda? Vzdelávacie a zážitkové centrum Atlantis Center v Leviciach má pre deti, mládež i dospelých pripravených 70 interaktívnych exponátov. Všetky predmety si môžu vyskúšať a presvedčiť sa, že zákony prírody fungujú neomylne. Nemenej príťažlivé sú hry, ako reťazový most, obrovské bubliny, hrad z kociek a ďalšie.

Programy pre rodiny

Atlantis Center v Leviciach - logoVzdelávacie a zážitkové centrum Atlantis Center Levice, na Hronskej ulici č. 4, je pre verejnosť otvorené každý deň (pondelok – nedeľa) v čase od 10.00 do 16.00 hod. Návštevníci sa môžu prostredníctvom interaktívnych exponátov oboznámiť s mechanikou, statikou i magnetickými pólmi. V Tutanchamón Museon sa dozvedia kto bol faraón, ako sa volá prvý papier pochádzajúci z Egypta, aké písmo používali Egypťania a ďalšie pozoruhodné informácie.

Denné letné tábory pre deti
(pondelok – piatok, od 7.30 do 16.00 hod.)

Termíny: 17. 7. –  21. 7. 2017; 31. 7. – 4. 8. 2017;14. 8. – 18. 8. 2017

Atlantis Center v Leviciach

Denný tábor Atlantis

Každý deň (pondelok – piatok) má iné zameranie:

EGYPT – Hra na zoznámenie; Program Egypt; Hra v prvej miestnosti; Výroba amuletov; Kreslenie hieroglyfov; Tlesknutia (chrbát, čelo, ľahnúť…)

VESMÍR – Skladanie vesmírneho puzzle; Program vesmír; Hra pri žeriave; Kreslenie mimozemšťana; Kvíz o vesmíre; Pantomíma; Výroba papiera; Bingo

DINO – Hľadanie pokladu Dinosaurov; Program Dino; Kreslenie dinosaura; Stoličkový tanec; Synchronizované pohyby; Schovávačka

TITANIC – Program Titanic; Hra pri bublinách; Stavanie lodičiek; Tvorba vlajok na loď; Púšťanie lodičiek; Prekážková dráha; Prenášanie vody

ĽUDSKÉ TELO – Program ľudské telo; Skladanie kostry; Kvíz o ľudskom tele; Záverečná party

Ďalšie aktivity: hoverboard, drone, autíčko, hra s fúrikom, meranie hluku, vzdialenosti, teploty

Denný tábor Einšteiňák

Pre malých bádateľov vo veku 6 – 13 rokov.

Program nazvaný Po stopách slávnych bádateľov je zameraný na spoznávanie rôznych kultúr, jedla a jazyka. Dielnička malých Einsteinov obsahuje výrobu „polodrahokamov“, záložiek, sopiek, recyklovaného papiera a herbára. V programe Veda na vlastné riziko sa budú robiť „šialené“ vedecké pokusy. Zábava pre všetkých ponúka spoločenské a iné hry, pantomímu, jazykolamy. Hra Atlantis je špeciálna športová hra einsteiňáckeho tábora.

Aktivity v Atlantic Center v Leviciach

Programy pre školy

Obsahujú témy: Ľudské telo, Záhady vesmíru, Egyptské dobrodružstvo, Technické vynálezy 21. storočia, Titanic a osudová plavba. Súčasťou programu pre školy sú aj všetky interaktívne exponáty.

Programy pre Centrá voľného času, škôlky a iné skupiny

Nové interaktívne programy pre základné a stredné školy, centrá voľného času a pre škôlky sú prispôsobené veku detí. V centre prijímajú aj kultúrne poukazy.

Pre najmenších

V Atlantis Center sa zabavia aj škôlkári. Môžu sa zahrať s vedeckými hračkami a zažiť obrovské bubliny, čakajú ich tiež veľké drevené kocky a zbierka autíčok.

Spracovala: Marta Bartošovičová, NCP VaT pri CVTI SR