Typ aktuality Vedný odbor Zobraziť všetky Dátum zverejnenia od Dátum zverejnenia do Zrušiť filter

Aktuality

Filter
Zobrazované záznamy 1 – 10 z 134.
Ocenenie rektora STU v kategórii  Mladý výskumný pracovník získal  Ing. František Kreps, PhD.

Ocenenie rektora STU v kategórii Mladý výskumný pracovník získal Ing. František Kreps, PhD.

18. feb. 2019 • Chemické vedy

Vo svojich prácach prenikol do hĺbky a podstaty chemických reakcií antioxidantov, najmä tokoferolov, esterov tokoferolov a tokoferyl chinónov. Svojimi publikovanými prácami objasnil doposiaľ neznáme reakcie antioxidantov, čím prispel k prehĺbeniu doterajších vedomostí o oxidačných produktoch tokoferolov (vitamín E) a iných antioxidantov. Ocenenie vedec roka 2018 Čítať ďalej

Odhalené tajomstvá chémie

15. feb. 2019 • Chemické vedy

Chémia je prírodná veda, ktorá sa zaoberá štúdiom zloženia látok, ich vlastností a interakcií. Niekedy sa nazýva aj „centrálna veda“, pretože spája a taktiež skúma spojenie s ostatnými prírodnými vedami, akými sú fyzika, materiálová veda, nanotechnológia, biológia, farmácia, bioinformatika a geológia. Čítať ďalej

Za mimoriadny výsledok v oblasti výskumu bola ocenená Ing. Denisa Cagardová

13. feb. 2019 • Chemické vedy

Pochvalným uznaním dekana Fakulty chemickej a potravinárskej technológie Slovenskej technickej univerzity (FCHPT STU) prof. Ing. Jána Šajbidora, DrSc. za mimoriadny výsledok v oblasti výskumu bola ocenená Ing. Denisa Cagardová. Oslavy Medzinárodného dňa študentov sú každoročne sprevádzané oceňovaním najlepších študentov fakulty. S. CIGÁŇOVÁ: Ako ste reagovali na zisk Čítať ďalej

Pochvalné uznanie dekana FCHPT STU si odniesla Bc. Kinga Bedeová

10. feb. 2019 • Chemické vedy

Pochvalné uznanie dekana Fakulty chemickej a potravinárskej technológie Slovenskej technickej univerzity (FCHPT STU) prof. Ing. Jána Šajbidora, DrSc. bolo udelené Bc. Kinge Bedeovej, a to za mimoriadne plnenie študijných povinností a ďalšie aktivity. Oslavy Medzinárodného dňa študentov sú každoročne sprevádzané oceňovaním najlepších študentov fakulty. S. CIGÁŇOVÁ: Čítať ďalej

Ocenenie profesor roka 2018 na STU získal prof. Ing. Vladimír Lukeš, DrSc.

04. feb. 2019 • Chemické vedy